divendres, 25 de gener del 2008

Serà possible?


No tot pot ser fàcil. En canvi, si escoltem els que en saben, tot és menys difícil del que sembla. Aquesta és la impressió que me'n porto de la visita a Btv.

Una redacció ben gran, uns platós fantàstics, unes instal·lacions de primera i gent que hi treballa a gust. Un escenari ideal per les nostres pràctiques. Això em sembla a mi, tot un ateu convençut pel que fa a la meva capacitat (almenys innata ) per fer televisió.

Ser editor d'un informatiu, a hores d'ara, em sembla impossible. També em costa molt imaginar-me presentant un telenotícies o essent la imatge virtual d'un diari ressucitat. Però tot pot ser, m'agrada portar la càmera i em puc arribar a sentir còmode amb un micro a la mà, deuen ser els primers símptomes d'un repte? Seré televisiu? Diuen que qui no plora no mama i jo, per començar a acostumar-me, ja he posat la meva cara al diari que es fa a Btv. No hi quedo malament. Serà possible?